Mycket att stå i..

Ännu ett paket har kommit hem till mig. Idag var det paketet som jag beställde från catalog i slutet på förra veckan. Jag har lite att göra nu eftersom jag måste stryka sofföverdragen och de nya gardinerna och så ska jag sätta upp de nya tavlorna jag köpte igår. Men jag lägger in bilder på alltihopa senare :) Måste sätta fart nu för jag ska överraska Fredde när han kommer hem. Han vet inte att jag beställt sofföverdrag som vi snackat om att göra så länge :) Det kommer bli superfräscht :) haha

Ha det bra så hörs vi sen :)
kram kram

Postat av: ida

bara bra med mig med :)

adda msn vettja :)

[email protected] <3

2008-06-18 @ 16:57:04
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: Emma

oh vad roligt med en massa nytt :D vill med kunna shoppa som du ;) hoppas jag får mina skattepengar snart!! ser fram emot att se bilder sen :)

2008-06-18 @ 18:02:42
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0