Madde bloggar = åska?

Nu är jag hemma, eller har vart en timme. Tänk vad tiden går fort hemma! sanslöst haha. Iallfall gick dagen mycket bra, lugna och lätta människor på min avdelning, skönt men något säger mig att det inte kommer vara så alltid! Nu när jag bloggade nyss så började det åska! Det gör ALLTID det nu när jag sitter vid min och ska blogga. Fick istället ta Freddes bärbara och köra med den ett tag tills åskan lagt sig hehe. Dock har jag inte hört något nu på ett tag så ja hoppas det är över.

Ja nu ska jag göra mig någon middag snart tänkte jag! Några tips på vad man kan göra en regnig dag? Jag kanskee ska rita något och visa sen? Vad tror ni om det?


Postat av: mjäll-lover

HAHAHA ^^

2008-06-23 @ 17:41:52
URL: http://quodii.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0