lite uppdateringar

Nu har mamma och min lillebror åkt hem. Det gick juh så fort idag :( Tråkigt att man inte ses så ofta men blir juh så när man bor några mil emellan. Det ska passa med bussar och bil och det ska vara bensin och det ska vara ledigt hit och dit. BLÄ!! haha. Så jag hade verkligen trevligt idag även om vi inte gjorde något speciellt. Vi var över till farfars graven och gjorde lite snyggt, vi var och handlade och vi lagade lite mat, sen myste mamma med kattungarna förstås eftersom hon ska ta en av dem :) Jag hade velat att hon skulle ta den långhåriga eftersom jag själv vill ha den (men kan inte ha 3 vuxna katter i en lägenhet...) och jag ville kunna hälsa på henne ofta lixom men mamma fastnade för någon helt annan hon.. TYPISKT! haha

Nu ska jag fixa lite med bloggen och förhoppningsvis så är vi vänner idag, jag ska försöka smöra in mig ; )
Jag ska iallafall göra en ny header. Gillar inte den där bilden så där stor !

peace out :)

Postat av: Victoria

Haha nää rakt fram bara! xD

2008-06-25 @ 18:49:30
URL: http://ettrosasockervadd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja man fick sig ett gott skratt!! haha xD

2008-06-25 @ 18:51:30
Postat av: Victoria

Oj glömde visst att skriva i namn å dä! (a)

2008-06-25 @ 18:52:21
URL: http://ettrosasockervadd.blogg.se/
Postat av: Emma

fiin fin bloggen blivit :)

2008-06-25 @ 19:34:10
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0