Lite saker

Var in till stan en snabbis och besökte då Dollarstore och fick hem lite varor :)

bland annat ansiktsmaskar :)


även böcker hade dem börjat sålt och jag hittade två stycken. Självkänsla nu! av Mia törnblom och Svart cirkel av Jonas Moström. Den utspelar sig i Sundsvall haha.


En helt underbart fin tavla :O blev kär direkt!


köpte även en med en tiger på!


Fick juh även hem mina tre spel idag. Blev lite besviken faktiskt.
1. Jag kunde inte spela CSI på någon dator eftersom man måste ha dvd-spelare vilket bara fredde har men man kunde istället bara spela på windows 98/xp vilket jag har. SUCK haha
2. Lost hackade som fan och hade konstiga färger ibland. Antar att det är något som måste uppdateras eller raderas från freddes data innan det funkar riktigt.

Men Backpacker kunde jag iallafall spela och det har jag spelat någon timme idag x) snacka om att backpacker är 
minnen från skolan hahaha

   







                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0