Kattungarna

Jag lovade juh att lägga ut nya bilder på kattungarna så här kommer några :) inte de bästa bilderna dock men jag skyller på kameran -.- haha. Men alltid något!


mamma med sina tre ungar vid stället där dem låg innan hon flyttade dem


och de små liven på det nya stället. Det är i sovrummet bakom en byrå som jag har flyttat lite på snedden så dem faktiskt får plats där bakom.


lite suddig bild så kattungen ser konstig ut men ja söt för det x)


min favorit är lika söt fortfarande :)


och den sista ungen =)


alla tre posar :) Dem är idag 2 veckor gamla.. det går fort :O

Postat av: Melina

åååh.vad söta!

2008-06-03 @ 16:30:07
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Linda Weeeeekie

Men tusan va söta dom va/är :)

Måste komma å hälsa på er någon dag så att jag kan snusa på missarna =D

Hihi.. Sköt om dig sis ..

Puss

2008-06-09 @ 20:40:56


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0