Hon flyttade

Sitter här och kollar på hemsökta hus x) trevligt trevligt hehe. Mitt i allt detta fick min katt för sig att flytta kattungarna. Till vårat sovrum, dock flyttade hon dem bakom byrån vilket inte alls är hög (det är en öppning under nedersta lådan) så hon får inte plats där men kanske hon vill att dem ska bli mer rörliga så det var därför hon flyttade dem, annars har jag ingen aning haha. Hoppas dem trivs där iaf :P

nu ska jag se ännu ett avsnitt av detta, det är faktiskt program om andar och spöken fram tills 3 inatt höhö

Postat av: Emma

Vi såg med på hemsökta hus.. men jag blev så rädd, så jag ville lägga mig vid 12 slaget (generad)...

2008-06-02 @ 09:57:47
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0