Hatar mardrömmar

Hej!

Solen skiner, det är varmt och jag mår bra :) kan det bli bättre? haha. Näe skämt å sido så är det en bra dag. Dessutom är denna dag som en fredag juh ;) inte illa haha. Vaknade dessvärre inte på något bra sätt. Drömde att min underbara Boyen blev överkörd av en volvo. Hjulet hamnade på hans huvud och jag sprang dit som en galning och blev så arg/ rädd att jag lyfte upp hela bilen och drog bort honom. Satt med honom i knät och grät. USCH!! han kommer alltid alltid alltid vara kopplat från och med nu ska jag säga er!

Nu tänkte jag sätta mig på motionscykeln och samtidigt kolla på en film! Har 4 stycken nya nu som jag inte kollat på så det är lika bra att jag börjar för till veckan har jag knappast någon tid ^^

kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0