God morgon?

Idag vaknade jag rätt sent och det var inte roligt. Dels för att jag skulle ta en morgonpromenad innan frukost och det gick juh inte idag. När man vaknar 8 och är hungrig som ett as är det inte direkt lättare att gå ut och gå när man vaknar 11 haha. Så jag skippade just morgonopromenaden innan frukost idag och ska köra längre träningspass ikväll istället.

Idag har jag noll aning om vad jag ska hitta på mer än träningen. Fredde jobbar och kommer hem vid 11 ikväll och jag vet ärligt inte vad jag ska göra. Några förslag? haha

aja återkommer senare :) förhoppningsvis med ngt att rapportera om

Postat av: Magdalena

Haha jag klev upp halv ett, råkade vara vaken länger inatt!

Ja det är nemas problemas, det är bara att ringa när du har tid! =D

2008-06-02 @ 14:02:36
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0