Gårdagen i bilder

Jag knäppte för en gångs skull massa kort igår hehe så jag tänker inte lägga ut alla här så vill i se mer kort än de jag lägger ut här får ni kolla på min bilddagbok --->www.madeilene.bilddagboken.se :)


Gårdagens klädsel.. Och till er som inte tycker jag ska banta bort 12 kilo kan juh kolla där? :P haha


På väg till mellanfjärden.. Nyktra, tråkigare väder. Jonas, Annelie och Li


Pimmen och Fredrik var med dem också


Även Martina och hennes kille Micke


Jon var juh snygg .. :p


Väl framme i mellanfjärden, satt här och drack lite gott, käkade lite sallad och baguetter och umgicks..myysigt


där över vattnet ser ni stången som dem har fighten på :)


Alla var glada som ni ser :)


På hemvägen bjöds det på sång hahah. Här var vi fullare och det var finare väder..


Sen åkte vi juh till Slätta på fest. Där var Patrik, mårten, emma och svensson bland annat ;)


Här får ni för att ni smygläser bloggen ; )

som sagt.. trevlig dag igår :) fler bilder kommer upp sen på bilddagboken :)

Postat av: Alexandra

jag tycker inga 12 kilo behövs,men det spelar ingen roll vad jag säger det är bara du som kan bestämma hur du vill göra

2008-06-21 @ 14:58:35
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: Victoria

tack så mkt! :)

Din design var jätte fin den oxå ^^

2008-06-21 @ 17:33:39
URL: http://ettrosasockervadd.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0