Filmer

Jag fick som jag sa förut, hem massa filmer idag och jag har kollat på saw 4 och Carrie. Mitt i allt tittande började det storåska och spöregna så det vara bara att avbryta och börja läsa en bok istället. Jag känner mig som värsta läslusen. Jag har snart läst ut 3 böcker på mindre än 1 vecka. Har man lite att göra då eller? haha

Iallafall tycker jag saw 4 var lite äcklig. Visst de andra filmerna är lika vidriga men denna var inte nice haha. Dessutom så vet jag att det kommer en 5:a vilket är lite sådär eftersom det börjar bli lite för många filmer.. när ska det sluta? Dem kanske inte vet hur man slutar med detta och att det är därför dem fortsätter? haha. Iallafall ser jag fram emot femman eftersom jag inte kan sluta kolla på dessa j*kla filmer!


saw filmerna

boxen :)

Carrie har jag sett förut men inte hela filmen och den kostade bara 49 kronor så jag köpte den. Carri är , för att vara Stephen King film och för att vara en skräckfilm, SO NOT SKRÄCK!! Det är så långt ifrån skräck man kan komma enligt 
mig. Jag blev inte en enda gång rädd och jag kan inte ens förstå hur man skulle kunna bli rädd på slutet av 1970-talet då denna film kom ut. Kanske har man blivit lite bortskämd över alla specialeffekter, ljus och bildkvaliteer som finns i dagens filmer så denna blir totalt värdelös? Dock måste jag säga att jag aldrig skulle vilja reta upp Carrie haha
Finns juh även en 2:a som jag köpte och ska se ikväll eller imorgon :) Har ni sett dessa filmer? vad tycker ni?


Köpte även Evil dead, som är även denna en rysare från 80 talet tror jag den var. Handlar om ett gäng ungdomar ute i
skogen och den ena blir tydligen en zoombie och vill döda de andra. Typisk zoombie upplägg haha. Ska bli intressant att se kvaliten och allt på den :)




Postat av: Magdalena

Hahaha näe jag vet. Det grundar sig bara i att jag inte kan laga så många olika rätter^^

Åh älskar saw.... =)

2008-06-11 @ 09:49:03
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: nadja

åå jag som älskar saw filmerna så himla bra va roligt att det kommer en 5 =) har den kommit ut nu ?

2008-06-11 @ 14:09:26
URL: http://rosalady.blogg
Postat av: Vickyosv ja du vet

Haha jag har bara sett snuttar ur Saw-filmerna, jag pallar inte så läbbiga filmer, haha... för mörkrädd hehe. Likadant med de andra, men Carrie har jag faktiskt sett BARA för att det råkar vara favvo-film till en huvudrollskillen i Prison Break, ehhe. (Blev något förvånad av valet!) Filmen är väl lite kultig och sensmoralen är ju bra, men den är inte så läbbig, nej.



ciaociao, V

2008-06-11 @ 16:55:52
Postat av: madde

vicky:



hahaha men se dem med ngn ;) en bra anledning att vara ngn nääääära hahahah. hahaha carrie är som sagt inte så läskig och inte så bra(a) men alla har olika smaker :)

2008-06-11 @ 17:06:24
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0