film



Jag kom aldrig iväg till kompisarna som jag skulle, av den anledningen att dem skulle på krogen och jag kände inte för det av olika anledningar haha. Jag stannade hemma istället och eftersom det finns så lite att göra så kollar jag nu på svt2 där dem visar filmen ; En främling i familjen med Leonardo DiCaprio i huvudrollen. Filmen är en amerikanskt drama från 1993. Toby (leo) och hans mamma flyttar 1957 till Seattle. Tobys mamma gifter sig där med mekanikern Dwight, som visar sig vara lynnig och behandlar de båda illa. Toby hamnar i dåligt sällskap men inser att han måste bryta sig loss från den onda cirkel han hamnat i. Filmen är verklig en en film som berör. Leo är dessutom baa 19 i denna film så det är tidigt i hans karriär hehe.

Och vem drömde inte om Leo när han spelade i Titanic 97? jag var en skyldig iallafall ;)

Postat av: Emelie

jag kollade också på en film med Leo idag, eller slutet iallafall, Blood Diamond. men jag har sett den förr och den är riktigt bra även fast det är en pang pang film eller vad man ska säga haha



och det där med Titanic, jag var typ kär i honom när jag var nio eller nå hahah såg filmen flera gånger HAHA

2008-06-08 @ 00:02:09
URL: http://starblind.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0