Film


Igår när jag var på statoil så köpte jag tre filmer för 199 kronor. En av dem var den animerade filmen Boog &Elliot. Det handlar om en tam grizzlybjörn som blir utflyttat till skogen och tillsammans med sin enhornade hjort ska han hitta vägen hem tillbaka till sitt garage med sin "mamma" beth. Allt eftersom inser han mer och mer att han hör hemma där i skogen. Jag tycker iallafall att filmen var huuur rolig som helst. Jag satt och garvade där för mig själv i soffan haha. Jag älskar tecknat. Vem gör inte lixom? haha

Har ni sett den?

Postat av: ida

o tack så himla mycket :)

allt bra? <3

2008-06-18 @ 13:26:17
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0