En tripp till stan...


Hello! Idag vaknade jag typ flera gånger under natten. Sjukt irriterande eftersom jag hade svårt att somna också. Iallafall somnade jag om och vaknade vid 10. Var rätt skönt eftersom jag jobbar i helgen så ville jag sova ut idag :)

Dagens planer är iallafall att åka in till stan för lite ärenden. Först ska jag till jobbet och fixa lite saker och sen ska jag till stan och träffa Emelie. Det var evigheter sen vi träffades så det ska bli nice. Och vi kunde inte ha fått bättre väder heller! Jag ville gärna ha klänning idag men eftersom benen är så fula efter midsommar attacken av myggorna så käns det bättre att ha jeans. Jag ska även passa på att hitta någon present åt Fredrik som fyller år om några veckor.! Några tips på bra presenter till killar? Jag tycker det är så svårt att hitta till killar. Tycker inte ni? haha

Ja jag ska göra mig iordning nu och sen kolla på lite tv innan jag åker vid 2. Kram på er :)







söta Emelie :)

Postat av: jossi

låter kul, ha en bra dag !

2008-06-27 @ 12:19:24
URL: http://jjossiis.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag är faktiskt inte helt säker!

Men om han inte gör det så tror han kommer bli ganska generad när han får reda på det! ^^

2008-06-27 @ 16:34:26
URL: http://ettrosasockervadd.blogg.se/
Postat av: Ulrik

Tips på present till kille?

Ge honom en upplevelse. Kolla t.ex. in www.BoxExperience.com, de har alltifrån Pokerkvällar till Folkrace och chokladprocningar. Hoppas du hittar ngt som passar.

2008-07-01 @ 14:28:56


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0