En till bok som jag läst...


Jag lovade er förut idag att jag skulle skriva om boken jag läste ut idag, nämligen Besök från andra sidan av Sylvia Browne, som är ett medium i usa. Har haft den länge men har inte blivit att jag läst den bara men igår kväll började jag läsa den och idag blev den klar så att säga. Det handlar om, som namnet säger, spöken, andar och andra fenomen som inte går att förklara. Upplägget är så att först snackar hon om olika andar och spöken och så och skillnaden mellan dittan och dattan och sen tar hon upp berättelser som hennes läsare skickat in som hon svarar på med hjälp av sin mediala förmåga. Jag tycker boken var intressant men jag vet inte om jag tror så mycket på det som skrivs. När jag läste boken fick jag en uppfattning om henne men när jag kollade upp henne på internet har hon ett flertal gånger haft såååå fel angående sitt jobb som medium. Sagt att en kidnappad kille var död till föräldrarna så hittades han en vecka senare levande, hon sa att hon kunde se att en tjejs kille hade drunknat fast han var brandman vid 
11 september i usa, så han drunknade med största sannolikhet INTE. Ja lite sådanna saker fick mig att tvivla på henne och då blev boken lite sämre men dock intressant !


Postat av: Emma

Vad intressant... Just d ja, är det hon som medverkat i olika program på TV? tror det... tråkigt när hon har fel ibland, fast hon har ju många ggr rätt med.. men blir svårt att lita på henne när hon inte är riktigt hundra ju...

2008-06-10 @ 10:14:58
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0