crousing och fylla

Förlåt för dålig uppdatering men det är juh världens härligaste väder ute så jag har inte vart hemma hehe. Har vart ute och åkt bil (så det fläktar haha ) och vi åkte till havet och svalkade oss ett tag. Boyen tyckte det var världens härligaste hehe.

Igår var det iallafall jättetrevligt. Grillade först hos Jonas då och det var både gott och efterlängtat hehe. Sen åkte vi till Bergsjö där det var crousing och det var itne lika många bilar som det brukar vara trots det fina vädret men det var lika mycket folk och man träffade många man kände och inte hade sett på länge så det var trevligt hehe. Dock dog mina batterier efter halva kvällen så jag fick inte så många bilder men det kommer senare för jag skulle få av Carro som jag var med under kvällen. Jag var faktiskt nykter igår ;) det ni hehe 

men några bilder kommer iaf :)


Vet inte om ni ser det men Fredde brände sig när han grillade. Elden tog plötsligt riktning och armen tog skada haha


Okej syns inte så bra men det är Emelie och Erik med barnvagn och Fredde med Boyen


Annelie och syrran var kalas haha



haha Jörgen skäms över pölen.... (obs läs att pölen redan var där....)


Carro hade det trevligt :) obs lägg märke till den fina bilen behind her x) haha





haha ibland måste man bjuda på sig själv x)

som ni ser är det inte så många bilbilder eftersom dem jag fick blev alldeles för mörka men Carro har några bättre hoppas jag :)


nu ska man ut i solen igen.. morsning på er

Postat av: anneli

HAHHAHA!! Har jag nog fan glömt det där kortet jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! lill snusa syns inget heller.

2008-06-01 @ 17:33:27
URL: http://annelid.blogspot.com
Postat av: Camilla

du är söt madde ;)

2008-06-01 @ 17:46:45
URL: http://cames.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0