Yogamadde?



Efter städningen så satte jag mig ner för att träna Yoga. Fick hem en träningsdvd med Yoga för någon dag sedan så jag testade den idag. Asså även om Yoga är en stillsam träning så blir man svettig och tro det eller ej men man bränner ca 100-200 kalorier i timmen på Yoga. Inte mycket men många kalorier för lite ansträngning eller hur?! Det var iallafall hur skönt som helst men min balans klarade inte alla övningar men då har jag något att jobba på hahaha.

Godissugen är jag också -.- men jag ska försöka låta bli. Vet vad jag tar istället? Värmer äppelbitar och häller kanel på dem och så blandar med lite nötter. GOTT ! :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0