Virusattacken är här

Igår kväll satt Johan med datorn för att försöka få bort virusen. Att ta bort alla spyware räckte tydligen inte eftersom jag hade massa dolda viruser i filer som man inte kan ta bort själv så nu tar själva datorn bort dem själv. Det är detta som gör mig nervös. Den har hållt på sökt hela natten och är fortfarande på samma filer som igår kväll. Jag vet inte hur många virusar som tagits bort men det är rätt stora och jobbiga virusar iallafall. Jag drömde mardrömmar inatt om att min olamapp raderades, att min mapp med bilder på djur och fester och mig och andra personer försvann. Dock tror jag inte att viruset ligger på bilderna utan dem har hittills bara legat på filer som inte har med bilder eller något annat utan typ extrafiler som viruset tatt med sig. HÅLL TUMMARNA FÖR ATT DET INTE FÖRSVINNER VIKTIGA SAKER !!!!!!!

men nu till något annat. Maria har en till tävling som jag vill vinna :) En goodiebag värd ca 3000 kr, inte illa :)

tävla här!


Postat av: Maria

hihi jätte kul att du länkat :) e du med i alla tävlingarna nu? ;)

2008-07-14 @ 11:57:12
URL: http://mariapettersson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0