Tabbar och drömmar

En liiiten liten tabbe höll jag på göra imorse. Bara HÖLL på att göra. Jag hade ställt klockan på halv 5, snooza till kvart över 5, klev upp och klädde på mig och då var det som en röst sa " Madde kolla ditt schema.." vilket jag gjorde och dra mig baklänges, JAG JOBBAR KVÄLL idag !! Jag höll asså på att åka till jobbet sådär en 10 timmar innan jag skulle jobba. BRA MADDE -.-' men tack för vad det nu än var som sa till mig att kolla schema haha. Ibland älskar jag den kvinnliga intuitionen ;)

Inatt drömde jag även att jag jobbade på dagis (vilket ja kommer göra....) och det kändes rätt. Ungarna gillade mig och jag gillade dem hahaha. Dock så jobbade jag natt där och skulle få alla ungarna att sova HAHA, inte riktigt vad jag tror kommer bli akuellt haha.

















Nu ska jag kika vidare lite innan jag ska bege mig till jobbet. Be för mig haha.



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0