Sliten Madde skriver

Hejsan galoppsan!

Nu är jag rätt sliten kan jag lova. Jobbade juh kväll igår och inte en lugn stund på 8 timmar. INTE EN!!! asså ni fattar nog inte hur jobbigt det är om ni inte själva har jobbat med äldrevården. Inga raster, jobba själv på en avdelning, ta hand om mediciner och andra viktiga saker. Näe fy farao! Jag är glad över att det "bara" är 4 veckor till sen säger jag adios amigos! ;) Och inte nog med att det var mycket jobb igår, man skulle komma hem sent igår, ha svårt att somna OCH kliva upp så att man var på jobbet klockan 7. klagomadde hej hej! hahaha men fyy finns inget värre än tidiga mornar.

När jag kom hem idag hade massa papper med schema och information från högskolan kommit. NU är man nervös. Så här en månad innan hahaha. Jag är nervös inför att bussarna och skit inte ska stämma, för att inte hitta, för att ha missat hämta något viktigt eller lämnat något viktigt, nervös för att inte platsa i gruppen, nervös för att redovisa inför 1000 pers, nervös för att inte komma ihåg alla viktiga datum! Asså ni märker juh hahaha. Detta kommer bli kaos. Nästan så man börjar ångra sig faktiskt! HEMSKT att känna såhär men blir förhoppningsvis bättre efter 1:a veckan när man hunnit komma in i det och så. Jag hoppas det iallafall!

Sen har inte mn dator blivit bra sen virusattacken. Den är seg, det kommer upp reklamsidor och det går inte att öppna vissa internetsidor. Den laddar lixom inte plus att den är allmänt seg. Så jag har bestämt mig för att radera allt och installera om nytt imorgon. Så nu vet ni vad jag har att göra ikväll. Nämligen att spara alla bilder jag vill ha kvar. Photoshop och alla filmsnuttar och låtar för jag över till Freddas dator medan jag raderar här på min! Sen jävlar ska alla virusar och krångel vara borta PLUS att jag hoppas att den ska bli som ny! haha. Blir den inte bra då så blir jag ledsen!

ja det är bäst jag sätter fart så jag kommr någon vart! :)
kram på er alla sötingar :)

och nej jag kan inte ens ladda upp bilder -.-

Postat av: Alexandra

psst.. om du pluggar på distans kommer du väl inte redovisa för 1000 pers? :O det gör dom inte på den distansutbildningen som finns i falun iaf

2008-07-16 @ 18:15:20
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: Alexandra

men det var inte så stora grupper när vi redovisade,max 35. och det måste man ju lära sig som lärare inför föräldrarmöten och sånt :)



nej,jag har aldrig hört talas om den :O

2008-07-16 @ 20:07:47
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0