Skriver från jobbet...

Hejsan! Känns som om jag inte bloggat på evigheter men jag orkade bara inte blogga igår när jag kom hem från jobbet. Jag var lixom hemma kring 11-tiden och även fast jag var trött och sliten så kunde jag inte somna förrän vid 1-2 - tiden. Det är lite tråkigt och om inte annat, så jobbigt eftersom man ska upp 6 för att hinna åka till jobbet till 7. Och som ni förstår var jag asså på jobbet idag med. Det har gått bra även om det är extremt mkt jobbigare att vara ensam på en grupp istället för 2, som man annars är på vardagarna. Det tog juh då dubbelt så lång tid och på gamlingarna man bör vara två på fick man juh vänta med tills någon annan personal var ledig. OCH för att inte tala om värmen. Även fast jag har haft klänning på mig har det vart extremt varmt. Säger som Anna-Karin; man skulle ha haft wounderbaums (stavning?! ) både här och där... HAHA.

Nu mina vänner ska jag vänta på att Fredde kommer sen bär det av till Jonas stuga för ett dopp i havet. Just nu skiter jag i hur kallt det är, bara jag får svalka mig men jag kommer säkert vara den kruka jag egentligen är när ma väl är framme haha. ehm ja, nu ska jag kika vidare. Vi hörs i eftermiddag när jag kommit hem, förhoppningsvis med bilder på paketet från H&M :)

kraaaam på er och ha en bra solig lördag.



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0