Sena natta

Hejsan svejsan!

Nu sitter man här och skriver i sena nattan. Eller egentligen är den inte så sent men det är iallafall sent för mig. Jag som egentligen inte ens skulle bli sen men det blir alltid så ändå. Nu skulle folk in till stan på krogen men det orkade inte jag så Emelie, Dan och Peter åkte in till stan. Ja menar, palla betala  ca 100 spänn för 1 timme? ehm NEJ? hahah. Dessutom vill jag vakna med bra huvud imorgon så lite vatten blir det nu. Jag vill inte vara en dålig förebild och säga hur mycket alkohol jag fick i mig men jag är nyktrare än vad jag trodde att jag skulle vara säger jag bara! :)

Nu tänkte en Madde dricka massa vatten (viktigt) och sedan lägga sig och sova. Det är juh viktigt med alla dessa timmar hahaha. Natti natti på er sötnosar! Så kommer bilder imorgon! :)

kraaam och God NATT!

Postat av: Chewingguns

Aloha girl - trevlig blogg du har!



Passar på att önska dig godnatt ifrån alla skruvade boysen på chewing guns - boysen, humor, satir och skruvade videos i massor - drop by anytime!





Stor kram ifrån oss alla

2008-07-13 @ 02:04:31
URL: http://metrobloggen.se/chewingguns
Postat av: Chewing Guns

Carola är en gåta!



Lista ut den åt oss



Chewing Guns

2008-07-13 @ 16:15:26
URL: http://metrobloggen.se/chewingguns


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0