rublik

Men tjenare! haha. Nu först är man redo att blogga lite haha. Man jobbade juh imorse och jag sov näsan över :O Tänk va jobbigt det var att drömma att klockan var halv 10 och att man hade sovit över, vaknar och kollar på klockan och inser att jag slagit av snoozen. Klockan var precis i sista stund för att åka men shit pommes vad man blev rädd haha. Men jag hann som tur var.

jobbet idag gick mkt bra, dock lite arg över vissa saker som jag inte kan skriva här men det försöker jag att inte bry mig om. När jag kom hem slocknade jag dessutom på sängen (a). Iallafall skulle jag hämta ut mitt paket igår men vad händer då? jo ica har bara två som jobbar. TVÅ!!! hur f-n kan man ha bara två som jobbar en lördag? näe så då kunde jag inte ta ut mitt paket, och inte hann jag idag heller :( tar ut det imorgon när jag är ledig :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0