plåster på såren

Eftersom jag fortfarande inte mår så bra gick jag över till affären för att inhandla lite smått och gått. Lite som plåster på såren ;) haha. Jag köpte kladdkaka och grädde (mkt fett jag vet men bränner bort det i helgen..), två böcker (visar i ett senare inlägg), tidningen chick och sen provade jag äntligen en smoothie från Chiquita i smaken Ananas/banan. Den var hur god som helst. Tog slut för fort dock ! :(
Den innehåller:
* 1/4 ananas
* 3/4 banan
* 1½ pressad apelsin
* 1 droppe citronjuice



Nu ska jag ta mig en bit kladdkaka och grädde (om jag orkar vispa hahaha) och så visar jag er böckerna och det sen :)

kram så länge

Postat av: TantMaria

Smaklig spis!

2008-07-03 @ 19:12:49
URL: http://mariasbalkong.blogg.se/
Postat av: thessa

krya på dig nu madde! den där drycken verkar smaskig (:

2008-07-03 @ 21:37:39
URL: http://thheresse.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0