nu vart det mat...

Nu hörrni är Dreamgirls snart klar :) Den är bra än så länge hehe. Dock måste jag avsluta vid datorn, göra mig någolunda fräsch och sen dra till Jonas och Tobbe för lite käk. Ska bli gott med mat nu hehe.

hörs någe sen när jag kommit hem igen, förhoppningsvis mätt och belåten ;)

ciao bella

Postat av: Magdalena

jag vill också se den! Hoppas den är bra =)



ja du, det händer inte så mycket.. Är på jobbet nu, väldigt trist att stå ensam. Kommer inte hem förrän vid sju, så det hinner inte hända så mycket, haha!

2008-07-20 @ 16:58:11
Postat av: Magdalena

Haha klart jag kan, väntar på ditt sms fortfarande^^ Jag tror att jag har dig bland kontakterna men jag vill vara säker på att det är du =)

2008-07-20 @ 19:41:22
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0