Någon som vet?

Är det någon som vet hur man ser hur många kommentarer man har? Förut på den gamla plattofrmen kunde man se direkt på arkiv och kommentarer men det går inte nu. Inte för mig iallafa.. Någon som vet om man kan kolla eller funkar det inte längre?

vore tacksam för svar :)

Postat av: RSON

svar: Jag jobbar på en it avdelning. Sitter och ändrar en massa adresser på datorn XD astråkigt!

vad jobbar du med? :)

2008-07-10 @ 09:42:36
URL: http://tjugominuter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aj, fy.. Hoppas din arm läker snabbt! :). Jag ska vara Au pair i tretton månader :)

2008-07-10 @ 12:00:13
Postat av: Pernilla

Kan inte kommentera på inlägget ovanför =( så därför skriver jag här istället... ;)

Hoppas att din arm/ hand blir bra snart! =) och att du får ett positivt svar om högskolan =)

2008-07-10 @ 12:41:44
Postat av: madde

pernilla:



TACK haha :) men va konstigt att du inte kunde kommenteera där :(

2008-07-10 @ 13:35:23
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0