Madde testar

Hello läsare!
Idag är det onsdag och jag är hemma idag med eftersom jag fortfarande är sjuk. Inge roligt men jag har bestämt mig för att jobba imorgon så det läre bara bli bra idag hehe. När jag var hos mamma i förrgår köpte jag några Naturdiet smoothies eftersom jag älskar smoothisar ville jag prova dem. (och ja jag vet att man ska gå ner i vikt av dem och ja jag köpte dem därför...) Dem var faktiskt god. Eller iallafall banan och apelsin som jag provade nu till lunch. En sån här förpackning innehåller 330 ml och har 200 kalorier. Inge problem för mig att dricka några sådanna här ibland istället för mat inte ;) Dock ska jag inte ersätta alla måltider och inte varje dag utan någon gång ibland. Tråkigt att jag inte har sett dem i andra affärer än just i den hos mamma men dem kommer väl gissar ja.

Jag rekomenderar dem iallafall om man vill prova! Dem smakade inte alls tillgjort eller så.


Finns i smakerna
* Banan och apelsin
* Granatäpple och hallon
* Mango och persika



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0