Madde is back...

Just nu är jag så glad så jag vet inte vad :D
Till att börja med så funkar min dator igen, dvs inget virus som byter bakgrund eller inget virus som ger pop-up reklam hitan och ditan. Jag är dessutom glad över att mitt photoshop fortfarande funkar fast den hade deleteat något som hade med photoshop att göra. Datorn är dock jätteseg men antar att det är en kombo mellan gammal, nyss blivit frisk från viruset och sen att jag genomsöker en gång till nu för att vara säker på att allt är borta! Hoppas den mår bättre imorgon haha.


så nu kan jag göra snygga bilder igen och använda ps, hjälpa folk med lite beställningar OCH framför allt, använda MINA bilder igen hahaha. Detta är föresten en ubersöt bild på Ola från när vi hade ett litet kalas för honom förra året. Var en av de absoluta favoriterna av mina Ola-minnen! :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0