krogen?

God eeeevening (a la achmed-the dead terrorist..)

Nu såhär på kvällningen börjar man må illa igen -.-' inte bra inte bra, men kanske är det lite av att jag är hungrig! Ska prova med att ta en macka och en kopp te! älskar juh te haha.
Imorgon blir det iallafall krogen med lite jobbarkompisar och förfesten var visst hos Carro! niiice! Sist man var där var innan min födelsedag, asså i januari! sjukt länge sen! haha hoppas det ska bli trevligt. Jag har ingen aning om vilka som kommer mer än Lillfia och Carro dåsåklart. Jag ska försöka ta med mig någon kompis härifrån också men det är nästan ingen som svara nu :( haha får se imorgon vem som följer med!

ja nu ska jag kika vidare, hörs lite senare mina vänner :)
puss och kram

Postat av: Carro

skoj ska vi ha! men en liten ädring. förfesten blir hos en av mina ppolare men du eller ni är lika välkommen dit :D

2008-08-01 @ 10:28:01
Postat av: madde

carro:

hahaha okej :) det ska nog gå bra det med :)

2008-08-01 @ 11:53:52
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0