kan inte somna...

Jag kan inte somna nu -.- typiskt :( så ja bloggar väl istället då haha. deta är tävlingar jag är med i. Var med ni med vettja.


vinn en bh i strl 80 c från H&M hos Ida.
tävlingen avslutas den 17 juli. Tävla här :)



Jag är även med i denna tävling hos Marvilicious där man kan vinna en väska från DKNY :)
tävlingen avslutas 7 juli. tävla här .



Jag är med och tävlar om 1 biobiljett sponsrat av GratisBio.se. Tävlingen arrangeras av StarOfUsA. Jag tycker att du också ska vara med och tävla! Kom ihåg att du har ingenting att förlora. Skynda dig nu och var med, du har bara fram till den 12/7 på dig.


Postat av: Anonym

har du inte tänkt på att det är all din träning och konstiga matvanor som gör att du mår så dåligt?

2008-07-03 @ 10:37:27
Postat av: madde

alex (antar att det är du?, stämde med ipadress)



jag har inte tränat på över en vecka så nej :P

och konstiga matvanor? ja äter nyggigt juh? :(

2008-07-03 @ 13:17:57
Postat av: Alexandra

oj,orka att jag glömde namnet? :P hahaha

nyttigt? jag tycker du är för lite ibland,men jaja,that's just me ;)

2008-07-03 @ 13:41:00
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0