Inte bara...

Hejsan galoppsan. Nu har jag snackat med Helena och det är inte bara detta ska ni veta. biljett från SJ kostar närmare 1000 kr tur och retur vilket jag inte tänker betala då det tillkommer hotell, mat, inträde, ev signeringssaker och resa från sthlm för mig också så då kollade vi på biljetter från tradera vilket är sjuuukt mkt billigare MEN då stannar den inte där vi ska av vilket betyder att vi måste åka buss emellan och vi vet inte hur dem går, Om dem ens går oh vad dem kostar. Då finns det en sak kvar. BILEN! det kommer kosta ca 400 kr var i bensin vilket är rätt dyrt (men billigare än tåg :S hej miljön lixom...) men sååå mkt lättare men all packning och tider och skit. så ja vi har lite funderingar nu kan man säga :) men vi har tid på oss än hehe.

nu ska jag kolla klart på tvn sen duscha och sen sova, ska försöka jobba imorgon :) får se hur det går men jag hoppas det går bra. håll tummarna för att ja inte dör i en hostattack där mitt bland gamlingarna ;)

puss och god natt på er









Postat av: Sofie

Åhh tackar :) gud vad kul att höra. Jag kan säga till 99,9% att hon inte blivit våldtagen, övergrepp javisst (en klapp på häcken är ju övergrepp i dag) Jag tycker hon gör fel som går ut o skriver som hon gör det gör "hennes fans" oroliga och ja ser det mer som ett PR trick visst jag kan ha fel men allt talar för att jag har rätt. det är ett sjukt sätt att locka läsare på. Ja det e precis som vi säger detaljerna går inte ihop.

2008-07-21 @ 21:49:12
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: jessika

tycker om Hello Kitty =)

Sov gott :D

2008-07-21 @ 22:01:48
URL: http://misslove.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Glömde bort att svara på din fråga xD Jag tror inte att jag kommer kunna åka med till gävle, jobbar dagen efter...

2008-07-21 @ 23:39:47
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Alexandra,Pernilla,Moa

biljetter till? xD

2008-07-22 @ 06:56:20
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0