Hemma igen

Nu är man hemma igen då. Det gick fort nu såhär på morgonen. Vaknade halv 10 och Fredde kom halv 11. Man hann inte säga något till mamma typ så det var lite tråkigt men ja, det finns fler dagar ;)

Igår började jag läsa boken som jag köpte. Om den kvinnliga kannibalen Kathy Knight. Det var fruktansvärt det hon gjorde måste jag säga. Dödade mannen med 37 knivhugg, flådde liket och styckade honom. Sen kokade hon hans huvud och serverade det som middag till hans barn. Asså fyyy fan (ursäkta svordomen men känns som ett måste...) Stackars barn som vet att dem ätit sin pappa?! Hur tar man sig ur det psykiskt? Ush!! Hon sitter iallafall i finkan idag med livstid utan möjlighet till benådning eller tidigare frikänning. BRA !!

Jag ska fortsätta läsa den nu så får ni ha en bra söndag!

kraaam Madde

Postat av: thessa

låter som en äcklig bok :P ha en bra söndag du med! ;)

2008-07-06 @ 11:49:34
URL: http://thheresse.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Men uhhhhh!! Stackars barn!

2008-07-06 @ 13:16:51
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0