Grillning på G....

Efter att Ola hade sjungit klart så åkte jag till systemet. Jag brukar faktiskt inte dricka så idag kostade jag på mig lite drickbart gott gott. Det blev 5 stycken 7.0 ciders. Tre hallon/stjärnfrukt och två skogsbär. Eller om det var tvärtom HAHA! minnet vettni ;) höhö

Ska till Jonas ikväll och grilla med massa folk. Hoppas att jag inte ramlar med min hand bara -.- vore inte bra hahahha. Massa folk kommer ikväll som sagt, orkar inte räkna upp alla nu utan det tar jag imorgon när ni får se bilderna för självklart åker kameran med :) Förhoppningsvis får Johan till det med min nya så då åker den med istället för min gamla men vi får se hehe. Hoppas jag ens får igång min döende dator -.-!

Nu ska jag fixa datorn med Johan (eller kolla på när han gör det...) och sen ska jag göra mig klar för grillningen ikväll.













                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0