crowned


Just nu kollar jag på Crowned på trean. Det är en sjönhetstävling för mor och dotter. Jag vet egentligen inte vad jag tycker om skönhetstävlingar. Visst roligt att kolla på men jag vet inte vad jag tycker om att tävla i skönhet. DOCK tycker jag att det är FEL om den som tävlar har skönhetsopererat sig så det ändrat utseendet. Som detta par. Mitt hat-par. Dem är inte vidare fina, mamman har skönhetsopererat både tuttar och face som ni ser och dem är så kaxiga och har taskig attityd. BLÄ på dem haha. ändå måste man kolla.. typisk usa-reality

kollar ni på detta föresten? :)


mitt hat-par Laura och Patty

Postat av: Pilla

Tja!I vilken affär fanns de där naturdiet smoothis?verkar super goda!

2008-07-02 @ 23:49:44
Postat av: madde

Pilla:



dem fanns inne på typ "rätt pris" eller vad affären hette hahaha där jag handlade dem. Men dem ska finnas på fler ställen. typ 7eleven och ica och sådanna affärer med, jag har bara inte sett dem ännu. hoppas du hittar dem :) ja dem var verkligen supergoda

2008-07-03 @ 06:37:38
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Carro

Kollar oxå på det :) Samma hat-par har jag oxå :P haha . dom är sååå taskiga och kaxiga....Säger som du, bläää på dem :D

2008-07-03 @ 17:03:29
URL: http://carolinesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Bam Bam

jag kollar på det ibland men jag orkar inte med alla när dem blir sådär pinsamt jobbiga och bitchiga. Har samma hat-par jag med. hahah :P

2008-07-04 @ 19:53:21
URL: http://laajnda.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0