Bio ikväll...



Nu kände jag mig plötsligt stressad haha. Ska på bio ikväll men ska åka redan vid 6 för att hinna äta innan, och hämta ut biljetterna och så. Det blir ett helt gäng som ska åka. Det blir Broberg, Malin, Jag, Jonas och Fredde. Och vi ska kolla på Narnia 2, Prins Caspian. Jag kommer få extremt ont i röven att sitta nästan 3 timmar haha man hoppas det går bra.

Nu måste jag planera kläder känner jag haha

kram så länge

Postat av: Magdalena

Jag vill också gå på bio igen, älskar det! =)

Jag köpte Too Faced Lip Injection, kostar ca 200kr. Den har liksom tom vunnit priser men funkar inte på mig, haha! Men som sagt, glosset är snyggt iaf! ;)

2008-07-11 @ 15:50:07
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: madde

Malin:



ja fredde sa så hahaha.. vi ska åka kring halv 7 eller nå. vet inte va vi ska göra hos er en halvtimme haha

och ja den är så lång hahaha

2008-07-11 @ 15:59:54
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0