tatoo

måste säga att det var en riktigt tröttsam söndag. Började med att man sov dåligt inatt.. sen skulle man upp tidigt för att palla sig till jobbet (som lyckligtvis gick fort idag...) sen åka hem för att träna (tror jag..) men då blire sallad hos jonke istället x) ahaha.. kollade på miami ink och blev riktigt sugen på att skaffa tatuering :O eller jag har vart länge men nu blev man lixom ännu mer taggad (a) gäller bara veta vad man ska göra och VART man ska ha den haha. En tribal i svanken eller stjärna eller initialer vid byxlinjen vore snyggt :)

GI går bra oxå om ni undrar haha :) jag märker hela tiden att magen blir mindre :) tänkte prova några gamla byxor om ngn dag för att se hur nära jag är ahha

kram på er:)

Postat av: Sussie

Jag gjorde en tatuering på handleden här om dagen :) bara för att göra dig ännu mer sugen ;)

2008-02-03 @ 21:49:42
URL: http://Sussie.blogg.se
Postat av: Annamellita

Min pojkvän ska snart tatuera mig, och jag blir nästan sugen jag med. :D Det är jättefint vid byxlinjen och på handleden, men jag skulle nog helst ha en vid foten. Jag vill helst att min ska vara personlig, typ mina barns namn när jag får barn och min pojkväns namn när vi gifter oss :)

2008-02-03 @ 21:53:48
URL: http://annamellita.blogg.se
Postat av: Magdalena

Oj, håller du också på med gi? Känns som alla testar det nu^^

2008-02-04 @ 22:15:14
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0