Stressigt värre

Gud vad jag hatar att jäkta!! någon som håller med?
Idag så missade man första bussen som gick 06.05, fick ta nästa som gick timme efter vilket gjorde
att jag kom senare till jobbet men, som tur var, inte gjorde ngt. På måndagar åker folk hem så det var 1000
rum att städa och man ska hinna med det och det och det och så kanske man skulle ha hunnit med det oxå ^^
Jag har mer eller mindre sett ut som en jävla duracellkanin idag ^^

Skyndade sig till bussen hann med den precis och nu ska jag träna 30-45 minuter och in i en låååång
och vaaaarm dusch :)

hur har eran dag varit? :)


Postat av: Annamellita

svar: Jag älskar med sotiga ögon! Hur mycket som helst, men det blir inte bar när jag ska göra det. Fick till sminkningen på nyår dock och det vart riktigt fint :)

2008-02-04 @ 16:36:34
URL: http://annamellita.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0