skönt för örat

Jag är verkligen en allätare när det kommer till musik men jag har några favoriter som jag
lyssnar på varje gång jag öppnar min winamp  och det är




One Republic
- Stop and stare
Amy Winehouse- You know I'm no god
Miss Li- Gotta leave my troubles behind
Ola - Baby I'm yours

vad har ni själv för favoriter? :)





Postat av: Annamellita

svar: Okej, det låter ju jättebra! Du som är bra på det, några snabba tips på hur man kan äta lite efter gi iaf? :)

2008-02-05 @ 10:31:09
URL: http://annamellita.blogg.se
Postat av: alexandra

lätt Ola såklart,men det vet du ;) HAHHAA,sen har jag börjat lyssna en del på Danny nu,diggar faktiskt hans album och sen blir det Westlife mycket och Taikidas Curly Sue :) märks det att jag gillar killar? 8-) HAHAHAh

2008-02-05 @ 12:27:44
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: sanna HHEJSANNA (ola.cd)

wii, mina favvolåtar är Who i am Good enough och massa mera ;)
hare bra!
kramkram

2008-02-05 @ 18:22:20


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0