nästan 60 cm mindre madde :O

okej här kommer lite GI-snack igen (a)
nu idag är det exakt en månad sen jag började med GI-metoden och jag har hunnit fått rätt bra resultat :) eller ja jag vet inte om jag ska vara nöjd eller inte men om man jämnför med exempelvis "du blir vad du äter" så går vissa ner bara 10 cm i midjan och på två månader och då ska jag vara nöjd haha :) jag äter trots allt vanlig mat och tränar inte lika ofta och mkt som medverkarna i programmet haha..

IALLAFALL har jag  på en månad förlorat 57.5 cm :)
antal cm som försvunnit på 4 veckor :
hals : 3 cm
armarma : 10 cm (5 på vardera )
midja : 9.5 cm
stuss : 13 cm
låren : 16 cm (8 på vardera )
vaderna : 6 cm (3 på vardera)

antal kg: ca 4-5 kg (vet ej exakt eftersom jag inte har ngn våg -.- )

det känns iaf rätt bra och jag ska fortsätta hela mars och kanske hela april :)
asså jag kommer juh fortsätta tänka på vad jag stoppar i mig och träna lika mycket men att vara så extremt noga kommer jag vara iallafall i mars :) får se hur mycket jag förlorat efter mars månad :) förhoppningsvis är målet en aning närmare då haha

Postat av: matilda

vad kul för dig:)

2008-02-27 @ 14:29:49
URL: http://matildakarlberg.blogg.se
Postat av: Joline

fyfan, vad grym du är madde, jag menar det verkligen :) du är min förebild ;P, hur gör du???

2008-02-27 @ 17:02:54
URL: http://joooline.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0