Minnenas bok


Jag har framkallat ca 200 bilder på senaste från lite allt möjligt och jag undrar nu
om ni  vet av vart man kan köpa snygga fotoalbum. Spelar ingen roll om
det är internet eller någon affär :)



bara jag får lite tips eftersom jag måste ha en eller två genast haha

Postat av: Magdalena

Ja alla besarna har kommit nu, såå söta =)
HAHA jag vet, "I kill you" är bäst xD
Jag letar också efter ett album, helst utan plastfickor så jag kan göra lite scrap-booking, så säg gärna till om du får nått bra tips^^

2008-02-21 @ 19:30:52
Postat av: Anonym

Lagerhaus har album utan plastfickor och Åhléns hade några söta album...

2008-03-24 @ 11:27:35


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0