Mindre Madde

Ja angående mello var det juh inte va ja tippade men men xD dem blir säkert bra (a)
det som känns bra nu är att det var caracola som fick möta ola.. tror han kan lå dem (a) HAHA

nu över till ngt mer seriöst ;) haha
jag mätte mig idag , pallade inte riktigt vänta tills onsdagen (a) haha

denna vecka har ja gått ner 7 ½ cm :) totalt nu har ja förlorat 37 ½ cm på 4 veckor :) antal kg vågar jag inte
riktigt säga än eftersom jag inte har någon våg men det borde vara på ca 3-5 kg :)

hals - 2 cm
arm - 1 cm
midja - 1 ½ cm
stuss - lika som förra veckan
lår - 2 cm
vad - 1 cm

jag är iallafall nöjd :) kan ha fler och fler byxor och tröjorna sitter bättre och bättre :)

UPDATE !!! eftersom jag inte har mätt båda armarna, båda vaderna och båda låren så har jag juh gått ner MER än vad jag har skrivit här (a) har utgått från att jag gått ner lika mkt på andra sidan än den jag har mätt (a)
nu är jag istället uppe i nästan 50 cm fett som är borta :D



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0