Hemskt..

image274

Igår kväll på kanal 5 var det "To catch a predator" vilket jag tyckte var himla intressant. Det kommer nu 2 frågor efter detta program som jag måste ställa.

1. Är dem (männen) verkligen så dumma att dem tror att vi faktiskt tror dem när dem säger att dem bara skulle säga hej? När dem ex hade med sig kondomer?
2. Hur äckligt äre egentligen inte att 13 åringar faktiskt VILL ligga med 40 åringar? jag ser ingen logik i det hela. Nu säger jag inte att alla "utsatta" vill det men deras chat-konversationer gick faktiskt ut på att snacka sex och dem visste varandras åldrar.. ÄCKLIGT !!!!


Det var iallafall otroligt skönt att se dem i rätten sen.. DÄR KAN DEM STANNA !!!!

Postat av: Magdalena

haha näe shopping får man inte för mycket av^^ Måste vara roligt att börja skaffa en ny garderob =D

2008-02-26 @ 22:02:30
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0