GI- metoden

Okej jag vet att jag lovade men jag glömmer fortfarande bort denna lilla blogg (a) FÖRLÅÅÅT !! haha
För er som inte vet det så har jag börjat med GI metoden, då jag är j*vligt less på att väga som en elefant och
se ut som en sumobrottare så nu äre nya tag som gäller :) Jag började i Onsdags den 30:e januari så detta blir min 4:e dag jag håller på haha. Jag kan säga att jag redan har gått ner eftersom jag har minskat i midjemått :) Det är juh helt galet egentligen att man kan gå ner så mkt på så kort tid (a) men GI-metoden är juh känt för att lyckas hehe. Min gamla klasskompis Micke har gått ner över 20 kg bara på någon månad :O  men det gäller juh att stå emot frästelserna :O -.-'

För er som inte vet vad GI-metoden är kan jag förklara lite snabbt :)
Du ska undvika socker och kolhydrater så med andra ord får du inte äta:
*pasta
*ris
*potatis
* godis och allt sånt ^^
* under fas 1 heller inte mjölkprodukter (laktos), frukt (fruktos) och typ vete, råg, havre, säd

det du får äta är då kött, fisk, sallad av alla slag, choklad över 70 % kakao, grädde, creme fraiche och ost :)

Det funkar rätt bra som sagt (a) mitt mål är att gå ner MINST 10 kg men gärna 15 och sen får vi se hure går :) haha
hörs sen :) ska fixa lite nu
kraaaam på er :)

Postat av: Joline

Madde, du är så duktig :) jag har också ätit GI ett tag, gick ner en del i början men sen blev det lite fusk, så ska börja nu igen :)

Hoppas det går bra :)

2008-02-02 @ 15:18:35
Postat av: alexandra

jag köpte choklad idag,sån där 70%,den var faktiskt god,men man tröttnar efter några bitar,vilket är bra :D

2008-02-04 @ 17:29:53
URL: http://aaalexandra.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0