Drömmar

image277Jag brukar drömma mycket sanndrömmar, både på gott och ont och inatt drömde jag en rätt konstig dröm haha. Jag har länge velat tatuera mig och har funderat länge på vad och vart den skulle hamna issåfall. Inatt drömde jag iallafall att jag hade vart ute och festat och vaknar med en tatuering på kroppen. Den var stor och överallt haha. Den var ändra från fram på bröset bak till nacken. Motivet var en aning konstigt men väldigt coolt ändå. Det var en hjärter dam och klöver 8. Kortleksmotiv alltså.

Efter lite sökning på internet så står hjärter dam för kärlek och kvinnlighet och åtta står för oändlighet och även ett lyckotal i många länder och kulturer. Det roliga är att jag och Fredrik blev tillsammans den 8:e februari. Kärlekens månad och nummer 8 ;) lite coolt haha.

Postat av: Magdalena

Haha jag kanske ska söka tydning på mina drömmar också! Jag antar att det var den här drömmen du menade =)

2008-02-28 @ 19:57:49


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0