Den som ger sig in i leken ....

image271Den som ger sig in i leken får leken tåla heter det väl?!
Nu har juh nämligen en till kändis (sångaren i Kizz ) "sexvideo"
kommit ut världen över via internet.
Är jag förvånad? svar NEJ!
Asså jag anser att dem får f*n skylla sig själv om dem spelar in sånt där myspys när dem är kända och speciellt när dem spelar in men one-night's. Ja menar kan det sluta på något annat sätt?


Jag tycker inte dem kan komma och spela "oskyldig" i media sen men det är bara vad jag tycker haaha. Visst det är ju självklart tråkigt att det kommer ut via nätet men å andra sidan får man tänka lite när man är en offentlig person....




Postat av: Magdalena

haha "myspys" xD men asså ja.. vad ska man säga, haha!

2008-02-26 @ 22:03:24
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Kim

jag har funderat över det där *låter helperverst* att jag funderat över det. hahah men nu menade jag inte på såvis, utan det är bara så komiskt att det kommer ut en sexvideo med killen i Kiss PRECIS innan deras världsturnee drar igång, SÅ ödet XD ?!

2008-02-27 @ 19:02:42
URL: http://poseban.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0