Update!

Hejsan hoppsan!

 

förlåt för att jag inte vart vidare aktiv här men jag har gjort så mycket annat och knappt varit hemma. Igår var jag över till Gävle till skolan för att lämna portföljen för kursen och sedan var Anna, Janet och Åsa och jag över till valbo och shoppade lite. Det blev köptcentrumet, hööks ridsport affär och IKEA. Jag hittade massor på IKEA men bara till mig själv haha! Lite ego i juletiden hahaha. Nej men det massa till lägenheten och lite till djuren också, dessutom fick mamma lite handdukar! Så lite snäll var jag nog allt ;)

 

Idag har jag varit till Hudik med syrran och julhandlat. Är nu klar med nästan alla julklappar, har bara cirka 2 stycken kvar och sen är allt klar! GUD VAD SKÖNT vill jag bara påpeka! Igår köpte jag äntligen dessa till garderoben så jag har spenderat kvällen med att hänga upp dem i garderoben och jag kan visa bilder imorgon då batterina är på laddning nu. Då kommer även bilderna sen helgen som jag lovat (a)! 

 

Nu ska jag kila från datorn igen! Hoppas ni hare bra

kram




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0