Stipendium

 

 

ÅH om ni kunde förstå min lycka nu !!!! I December får man inte så mycket pengar av CSN och jobbpengarna får jag först i slutet på januari så jag förstod inte riktigt hur jag skulle få det gå ihop med pengar till både räkningar, julklappar, skolresa och nya böcker. 

 

Jag har dessutom ansökt om stipendium från pappas jobb på Iggesundsbruk och idag fick jag brevet. FICK NÄMLIGEN PENGAR :D :D :D :D  och inte lite heller.. hela 22.000 kronor! HEJ DATOR !!!!! haha :D nu kan jag äntligen köpa mig en laptop och jag kan spara massa massa massa pengar =) fan va skönt! Detta är dessutom en fond som jag kan ansöka om varje år ;) Jag går juh i tre år till så hehehe!

 

åh denna dag är uuunderbar :D *lalalala*


Postat av: ANNELID

Hörröö.. hitta sladdjäveln eller? Vill se bilder fron chrilles festen!!

2008-12-19 @ 16:18:44
Postat av: Deniesé

Åh va kul ! GRATTIS :D

2008-12-19 @ 16:43:29
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Anneli: nej det har jag inte :( jag får panik snart haha! ska leta riktigt igen imorgon!

2008-12-19 @ 16:58:34
Postat av: Marie

Grattis så jätte mycket till pengarna gumman det är du verkligen värd <3 njut och ha det bra gumman.



älskar dig <3

2008-12-19 @ 17:44:30
URL: http://starmi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh va kuul, grattis !!!

2008-12-19 @ 22:46:56
Postat av: Vickyosv

Hej där, längesen nu men oj supergrattis till stipendiet! Kanonbra gjort att söka o härligt att du fick det!



/ Vicky (ola)

2008-12-20 @ 14:09:51
Postat av: Madde svarar

Lisa: tack så mkt :)



Vickyosv : tack så mkt :) superkul att man får lite extra pengar :) hehe

2008-12-20 @ 15:20:43
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0