Söndag

Hello!

Nu är man vaken och nyäten och tankad med energi som ska spenderas vid datorn och renskriva det sista arbeten jag har med portföljen, men detta klarar jag ; ) hehe!

Det var askul igår, berättar mer sen i ett annat inlägg när jag är klar med skolarbetet :) Då kommer även bilderna sen igår och jag ska även skriva om fredagens bravader :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoppas ni mår bara bra :)

kram Maddie


Postat av: Sara~Candis

Sv. Håller med :( tror hon bara hade kontrakt till 2006, så de görs ju inte längre.

Men de skulle vara kul att få tag i hennes nya parfym Fancy :) riktigt nyfiken på den.



Tack så mycket :D

2008-12-14 @ 12:40:51
URL: http://candis.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0