söndag kväll

hemma och KLAR med skolarbetet. Nu har jag jullov ! skönt haha! Har varit till Malin och Marcus för att skriva ut portföljen och för att kolla på film. Nu ska jag bums hoppa i säng för att jag ska upp tidigt imorgon för att åka ner till Gävle. Vi ska överlämna portföljen och julhandla lite :) 

 

Vet att jag lovade bilder ikväll men trodde inte det skulle bli så sent :( Tar det imorgon istället när jag kommit hem från Gävle :) hoppas ni hade en bra söndag !

 

kram och god natt!


Postat av: Anonym

ja det var löshår den kvällen, fast jag har det bara för att göra håret tjockare! Det håret är bara ungefär 3cm längre än mitt egna :) Brukar inte ha det sådär platt så dte är väl därför det känns så långt, haha!

2008-12-14 @ 23:35:36
Postat av: Magdalena

oj, kom min kommentar iväg? haha

Hoppas du får kul i gävle :)

2008-12-14 @ 23:36:05


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0