Sjukling

Hello !

 

 

Idag mår jag ännu sämre än igår. Har dock inte lika ont i halsen men jag är mer täppt i näsan och är mer svullen i halsen. Plus att jag börjat fått ont i tänderna och brösten haha. Men det är bara att rida ut stormen I guess ^^

 

Idag blir det alltså kanske inte så mkt bloggande, maximal vila och kanske lite spelande om spelet hinner att komma. Stod att det skulle vara framme den 23:e men inte då, kommer därför kanske idag :D men jag ska inte hoppas på för mkt haha!

hoppas ni mår bättre än mig :) puss och kram på er 


Postat av: Jennie

Hej! Tråkigt att du blivit sjuk. Men en fin blogg!

Hur är allt med dig annars då?

Passar på att önska gott nytt år med, de är ju snart, så fort året gått!



Ha de bra!

Kram Jennie Och hundarna

2008-12-29 @ 11:14:25
URL: http://freewebs.com/jennieshundsida
Postat av: Deniese

Svar: Ja håller med !



Krya på dig!

2008-12-29 @ 11:54:46
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Carro

tråkigt att du blivit suk.. Krya på dej !





Men angående min blogg då.. Vill ha den i typ 3 olika färger svart typ bakgrunde och så en mörkare grå och en ljusare grå eller typ vit. vill att den ska vara lite jag. Du vet typ hårdrock :P Tuff liksom. Och så några bilder som jag ska välja ut. Litar på att du gör den snygg så tänkte typ bara skicka över lite grejer som jag vill ska vara med. Sen låter jag dig sköta resten :)

2008-12-29 @ 22:40:09
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0