RekordMadde


Nu gjorde man kanske en onödig sak men jag skrev faktiskt om seminarium 10 uppgiften mer eller mindre. Jag kände inte att jag had skrivit om uppgiften och det var inte särskilt bra heller. Nej jag var inte nöjd helt enkelt. Nu har jag skrivit om och är nöjd. Nöjdare iaf ;) Jag är dessutom lite impad över hur många referenser jag fick in på endast 1 A4-sida, nämligen hela 6 stycken. Det borde vara något slags rekord haha!

Nu ska jag hoppa i säng. Är egentligen inte trött men har en jobbig dag framför mig imorgon. Har två seminarium nämligen men det kommer nog gå bra :) Vi hörs imorgon kväll sötnosar

förlåt för att jag är så tråkig under skolveckorna men all energi går åt till att plugga....



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0